Kontrakty serwisowe GOLDEN I SILVER COLD
Oferta umów serwisowych – Potwierdzenie naszego zaangażowania w powodzenie klientów.
Poniżej przedstawiamy Państwu dwie oferty kompleksowych usług pogwarancyjnych. Jest to najkorzystniejsza opcja serwisowania urządzeń chłodniczych. Klient wykupując progam Golden Cold, bądź Silver Cold otrzymuje do dyspozycji możliwość skorzystania z naszej sieci autoryzowanych warsztatów, która na własny koszt dokona niezbędnych napraw, używając do niej oryginalnych części CARRIER TRANSICOLD. Cena usługi jest do indywidualnego uzgodnienia z klientem. W celu uzyskania szerszych informacji, oraz wyceny pakietu prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 515163160, lub +48 509336856.
Profesjonalny serwis - wolność wyboru!
Umowa Silver Cold® to wybór łącznych pakietów serwisowych o stałej cenie, obejmujących zarówno działania konserwacyjne, jak i korzyści wynikające z szerokiego zakresu dodatkowych punktów kontrolnych.
Dzięki umowie Silver Cold® klienci zyskują najwyższą elastyczność, a jednocześnie ochronę inwestycji przez najlepszych specjalistów w branży.
Optymalna niezawodność agregatów
- Program konserwacji dostosowany do modelu i liczby godzin pracy agregatu
- Serwis prewencyjny z czytelnymi listami kontrolnymi umożliwiającymi wykrycie symptomów awarii
- Stosowanie oryginalnych części zamiennych Carrier Transicold
- Harmonogramowanie konserwacji ukierunkowane na minimalny czas odstawień awaryjnych
- Pakiety uzupełniające dla najlepszej ochrony ładunku
Pełna przejrzystość
- Standardowa, predefiniowana lista czynności
- Stała cena obejmująca robociznę i części
- Czytelna lista kontrolna, dokładnie informująca o wykonanych pracach
Optymalna rentowność
- Predefiniowana lista czynności, oznaczająca brak niespodziewanych kosztów
- Serwis prewencyjny ukierunkowany na optymalny koszt posiadania
Najwyższa elastyczność
- Brak długoterminowego zobowiązania finansowego - klient płaci tylko za wybrane usługi
- Harmonogram konserwacji dostosowany do klienta
Skuteczny serwis
- Możliwość korzystania z całej sieci obejmującej ponad 500 centrów serwisowych
- Stały poziom serwisu na terenie całej Europy
- Wiedza i doświadczenie techników przeszkolonych zgodnie ze standardami jakości i serwisu Carrier Transicold
Zaufaj nam i śpij spokojnie!
Golden Cold® to oryginalna w branży oferta ogólnoeuropejskich umów serwisowych. Do wyboru są trzy umowy serwisowe:
- Stałe zapewnienie najwyższej sprawności posiadanych urządzeń.
- Bezpieczny transport
- Skuteczny serwis
- Proste codzienne zarządzanie
- Precyzyjna kontrola kosztów
Oferta umów serwisowych – Potwierdzenie naszego zaangażowania w powodzenie klientów.
Pełny serwis
Łączna umowa na czas określony, ważna w całej Europie, obejmująca wszystkie działania konserwacyjne zalecane przez producenta, a także naprawy i wsparcie techniczne
- Spokojny sen gwarantowany
- Najwyższa niezawodność sprzętu
- Kontrola kosztów
- Utrzymanie ruchu zarządzane przez Carrier Transicold
- Spersonalizowany harmonogram wizyt kontrolnych
- Całodobowe wsparcie techniczne na terenie całej Europy
Standardowa konserwacja
Umowa na czas określony, obejmująca wszystkie działania konserwacyjne zalecane przez producenta
- Najwyższa niezawodność sprzętu
- Utrzymanie ruchu zarządzane przez Carrier Transicold
- Spersonalizowany harmonogram wizyt kontrolnych
- Dostęp do całodobowego wsparcia technicznego
Rozszerzona gwarancja
Umowa obejmująca najważniejsze podzespoły jako rozszerzenie gwarancji Carrier Transicold, obejmująca koszty części zamiennych, robocizny i wsparcia technicznego.
- Spokojny sen gwarantowany
- Kontrola kosztów
- Całodobowe wsparcie techniczne na terenie całej Europy
Prawa i przywileje klienta
- Serwisowanie agregatów klienta w sieci Carrier Transicold z użyciem oryginalnych części zamiennych
- Utrzymanie rozległej sieci centrów serwisowych na terenie Europy
- Zapewnienie niezawodności i maksymalnej sprawności agregatów klienta
- Utrzymanie przejrzystych cen bez niespodzianek
- Gwarancja szybkiego wsparcia technicznego w dowolnym miejscu i czasie w całej Europie
- Stałe zapewnienie do usług klienta wykwalifikowanych mechaników z właściwym rozwiązaniem
- Regularne informowanie na temat stosownych przeglądów prewencyjnych Planowanie wizyt i uproszczenie planowania logistyki
- Wyczerpujące informowanie o wykonanych pracach
- Przestrzeganie praw i przywilejów klienta