Kontrakty serwisowe GOLDEN I SILVER COLD

 Oferta umów serwisowych – Potwierdzenie naszego zaangażowania w powodzenie klientów.

Poniżej przedstawiamy Państwu dwie oferty kompleksowych usług pogwarancyjnych. Jest to najkorzystniejsza opcja serwisowania urządzeń chłodniczych. Klient wykupując progam Golden Cold, bądź Silver Cold otrzymuje do dyspozycji możliwość skorzystania z naszej sieci autoryzowanych warsztatów, która na własny koszt dokona niezbędnych napraw, używając do niej oryginalnych części CARRIER TRANSICOLD. Cena usługi jest do indywidualnego uzgodnienia z klientem. W celu uzyskania szerszych informacji, oraz wyceny pakietu prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 515163160, lub +48 509336856.

 

SILVER COLD

 

Profesjonalny serwis - wolność wyboru!

 Umowa Silver Cold® to wybór łącznych pakietów serwisowych o stałej cenie, obejmujących zarówno działania konserwacyjne, jak i korzyści wynikające z szerokiego zakresu dodatkowych punktów kontrolnych.

 Dzięki umowie Silver Cold® klienci zyskują najwyższą elastyczność, a jednocześnie ochronę inwestycji przez najlepszych specjalistów w branży.

 Optymalna niezawodność agregatów

  • Program konserwacji dostosowany do modelu i liczby godzin pracy agregatu
  • Serwis prewencyjny z czytelnymi listami kontrolnymi umożliwiającymi wykrycie symptomów awarii
  • Stosowanie oryginalnych części zamiennych Carrier Transicold
  • Harmonogramowanie konserwacji ukierunkowane na minimalny czas odstawień awaryjnych
  • Pakiety uzupełniające dla najlepszej ochrony ładunku

 Pełna przejrzystość

  • Standardowa, predefiniowana lista czynności
  • Stała cena obejmująca robociznę i części
  • Czytelna lista kontrolna, dokładnie informująca o wykonanych pracach

 Optymalna rentowność

  • Predefiniowana lista czynności, oznaczająca brak niespodziewanych kosztów
  • Serwis prewencyjny ukierunkowany na optymalny koszt posiadania

 Najwyższa elastyczność 

  • Brak długoterminowego zobowiązania finansowego - klient płaci tylko za wybrane usługi
  • Harmonogram konserwacji dostosowany do klienta

 Skuteczny serwis

  • Możliwość korzystania z całej sieci obejmującej ponad 500 centrów serwisowych
  • Stały poziom serwisu na terenie całej Europy
  • Wiedza i doświadczenie techników przeszkolonych zgodnie ze standardami jakości i serwisu Carrier Transicold

 

 

 

 GOLDEN COLD

 

Zaufaj nam i śpij spokojnie!

 Golden Cold® to oryginalna w branży oferta ogólnoeuropejskich umów serwisowych. Do wyboru są trzy umowy serwisowe:

  • Stałe zapewnienie najwyższej sprawności posiadanych urządzeń.
  • Bezpieczny transport
  • Skuteczny serwis
  • Proste codzienne zarządzanie
  • Precyzyjna kontrola kosztów

 Oferta umów serwisowych – Potwierdzenie  naszego zaangażowania w powodzenie klientów.

 Pełny serwis

 Łączna umowa na czas określony, ważna w całej Europie, obejmująca wszystkie działania konserwacyjne zalecane przez producenta, a także naprawy i wsparcie techniczne

  • Spokojny sen gwarantowany
  • Najwyższa niezawodność sprzętu
  • Kontrola kosztów
  • Utrzymanie ruchu zarządzane przez Carrier Transicold
  • Spersonalizowany harmonogram wizyt kontrolnych
  • Całodobowe wsparcie techniczne na terenie całej Europy

 Standardowa konserwacja

 Umowa na czas określony, obejmująca wszystkie działania konserwacyjne zalecane przez producenta

  • Najwyższa niezawodność sprzętu
  • Utrzymanie ruchu zarządzane przez Carrier Transicold
  • Spersonalizowany harmonogram wizyt kontrolnych
  • Dostęp do całodobowego wsparcia technicznego

 Rozszerzona gwarancja

 Umowa obejmująca najważniejsze podzespoły jako rozszerzenie gwarancji Carrier Transicold, obejmująca koszty części zamiennych, robocizny i wsparcia technicznego.

  • Spokojny sen gwarantowany
  • Kontrola kosztów
  • Całodobowe wsparcie techniczne na terenie całej Europy

 Prawa i przywileje klienta

  1. Serwisowanie agregatów klienta w sieci Carrier Transicold z użyciem oryginalnych części zamiennych
  2. Utrzymanie rozległej sieci centrów serwisowych na terenie Europy
  3. Zapewnienie niezawodności i maksymalnej sprawności agregatów klienta
  4. Utrzymanie przejrzystych cen bez niespodzianek
  5. Gwarancja szybkiego wsparcia technicznego w dowolnym miejscu i czasie w całej Europie
  6. Stałe zapewnienie do usług klienta wykwalifikowanych mechaników z właściwym rozwiązaniem
  7. Regularne informowanie na temat stosownych przeglądów prewencyjnych Planowanie wizyt i uproszczenie planowania logistyki
  8. Wyczerpujące informowanie o wykonanych pracach
  9. Przestrzeganie praw i przywilejów klienta